Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij 't Oud Lier. Meer weten? Ontdek meer
Anouk
20 jun 2026 om 18:46
Eten was super lekker en de bezorger was prima op tijd. Enkel het brood waren ze vergeten, maar dit deed in het algemeen niet af aan de bestelling. Zeker aan te raden!
kris
19 jun 2026 om 17:31
Altijd zeer lekker en steeds snel geleverd! Aanrader!
tim
13 apr 2026 om 8:54
Lekker gegeten bedankt
silke
27 mrt 2026 om 20:59
Alles was koud want ze waren de pepersaus vergeten tegen dat die hier was was mijn steak van 28€ koud , mijn krokette koud
Evi
25 mrt 2026 om 18:24
Lekker eten, wel jammer dat de prijzen verhoogd zijn en je daarbovenop minder krijgt. Een slaatje bij een gerecht was standaard inbegrepen, nu moet je daar apart voor betalen. Zeker jammer als men dit gewoon was.
Veerle
20 mrt 2026 om 18:25
Witloof met ham was een flinke portie, gelukkig, want gevulde kipfilet was een kleine filet met droge vulling en niks erbij, geen groenten, geen sla. Je kon het ook niet aanduiden of er iets bij moest van groenten of sla. Dure aankoop dan.
Michiel
21 feb 2026 om 21:48
smaak was goed. Burger was wel al koud bij aankomst en het inbegrepen brood bij de scampi curry was er niet bij....
Lauwers
14 feb 2026 om 17:47
Gevulde kip besteld, je krijgt een droge kipfilet met 1 schel spek en een beetje boursin. Jammer dat je een hoofdgerecht besteld en enkel een kipfilet krijgt. Alle geluk waren de kroketten wel lekker. Voor de prijs is dit onvoldoende...
Michelle
25 jan 2026 om 21:16
kwaliteit stoofvlees is er op achteruit gegaan. Jammer
Walter
22 jan 2026 om 5:48
wekelijks witloof in oven. steeds top! gisteren zuur en smeet ik weg. bij openen verpakking rook ik al, rook kok niet? takeway zei recentie plaatsen. dat wou ik niet des belde ik resto om te verrwittigen ivm room/kaas. kok wou nieuwe levering